Kan bara hända på A-torp och 154:an släng er iväggen

Nu händer de prylar på A-torp, tar ett draft ur min flickvänns blogg:

Jag å Marcus var på väg ut ur lägenheten när vi hör nåra som står å skriker utanför... Vi går ut så visar det sig vara grannen som står å håller bort en kvinna som skriker som bara den... å sparkar... å han bad henne gå...men verka som om han hade kontroll över situationen.. så vi gick som vidare.... Men så dyker två polisbilar med blåljus upp en går efter oss å frågar om vi kände dem däruppe.. å så tog dem mitt nummer å ringde senare för å förhöra mig!!!!! åhhhh va läskigt!!! Jag vill inte vittna!!!

Shit de var som jag var med i en Die Hard film,  ojojoj här har inte 154:an mycket att hämta med sina polis historier :)

Kommentarer
Postat av: maria

wow! västa polisdramat! synd att man missade det

2008-04-15 @ 21:57:47
URL: http://seedstreet154.blogg.se
Postat av: Milla

merde! du börjar komma ikapp med dramatiken hörru! men det är bara en tidsfråga innan poliskåren får nys om våra diskreta bevittningar till den tunga kriminalitet som ständigt pågår på parkeringen...och visst vart det blod i fejjan, en riktigt allvarlig knivskurighet!

2008-04-15 @ 22:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0