The Life In SkellHell this far

Ja nu är man tillbaka i Skellefteå med allt vad de innebär, dock ganska skön. Få lite rutin in i livet igen, få upp läs huvudet, börja träna igen börja repa mm. Har dock infått ett nytt hinnder i pluggandet, Pites lilla X-box 360 som  säkert kommer att vara ett skönt störmoment i pluggandet framöver :)
Juridiken har kommit igång och känns som det kommer att bli mycket pluggandet i de, en upplyftande sak är nog musikproduktionen där lite studiebesök mm kommer förgylla hösten.

Har ett minus i mitt liv just nu och detta är att jag har börjat styra allt runt tv´n. Idol samt Heroes har börjat och hur jag än försöker så går det inte att inte titta på detta, så tis till tors är mitt liv uppstyrt enligt tv-tabellen samt att jag inte kan somna förns 23:45 varje dag, en dödlig synd att missa Scrubs som går på 6:an varje vardag. 

Peace Out!!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Danne

Vi saknar dig i Idol, det hade varit en höjdare och se Kisthi fullkomligt stört böla när skepparn gör "Kristina från duvemåla"

2007-09-10 @ 12:17:05
URL: http://danne82.blogg.se
Postat av: Maaalin

Haha din buse... så du har gått och bytt blogg... måste säga att det är trist att du inte gästar idol... kram

2007-09-12 @ 17:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0