Ett nytt liv, väntan och poker

Japp då var de tydligen dags att starta ett nytt liv, ivarjefall om man ska lyda Peter och Pites ord som de skålade för idag. Har dock insett att något sådan kommer inte att inträffa mig, kör på min vanliga bana och det är inte fy skit de inte.
Helgen stundar och vilken helg det kommer att bli. Känner mig nästa övertaggad inför fredagen så måste ta o varva ner lite. En övertaggad Skepparn i kombination med alkohol kan bli farligt :) har fått detta bevisat för mig alldelse för många gånger.

Vid 22:30 tiden idag så hände de som inte brukar vara en återkommade del av mitt liv, vann storkovan i poker mot Johan, Pite och Stina. Bilden nedan förklara att de var hur mycket pengar i potten som helst, vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. Får bränna dem på sprit och kvinnor till helgen......


 

Kommentarer
Postat av: maria

imon blir det FEST! peppad ser jag!

2007-09-20 @ 11:26:27
Postat av: Borgmästar'n

Halloj loj!
Så ni ägnar er åt spel och dobbel i SkellHell?! Verkar inte bättre än att hela stadsrådsberedningen får komma förbi och visa var skåpet ska stå ... Sisådär tre sjömil sydsydväst.
Puss borgmästar'n

2007-09-24 @ 23:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0