Brudar på vattenskoters, smuggling och stroh-rom

Ja nu var den första helgen i SkellHell avklarad och vilken helg de var...... Värmde upp innan fotbollen med en sista kräftskiva i lördags, under fotbollen lektes de lek som gick ut på att man skulle ta en shoot vid varje mål, inkast, offside mm. Alla fick en varsin lapp där de stod vad man hade och sen var det bara att bege sig in i leken, tillägga ska att det var stroh-rom som shootades vilket vi i och för sig fick veta dagen efter. Ja mitt minne slutade precis när fotbollsmatchen var slut, vi gick tydligen ut och hem kom jag så det var nog en bra kväll. 

Sen har jag drabbats av otroliga drömmar de senaste dagarna. Jag brukar aldrig komma ihåg vad jag drömmer på natten men dessa har satt sig.

I måndags natt var jag ute och gled vattenskoter med en massa flickor, tror vi var i amazonen eller nått. Efter vattenskoter färden så skulle vi börja klättra i berg, helvetes de var 200-300 meters klubben på dessa berg och självklart blir jag fast i en spricka alla andra hade klarat sig upp men jag skulle fastna. Här kommer min otroligta höjdrädsla in, jag vart dock sittande där ett tag och han tänka på mitt liv och hur de skulle sluta när jag plötsligt vaknar och har nog aldrig drömt en mardröm men nu var man helt dyblöt.. o hej vad läskigt de var.

I tisdags var jag smugglare av nån form av vätska som jag skulle spruta in i låret. Det var tydligen använda kanyler som skulle användas men de låg i destilerings vatten så det skulle vara lugnt, ELLER? Denna vätska skulle jag ta in i nått land för att sedan få ha mitt liv i behåll... kommer dock inte ihåg hur denna slutade.

I onsdags skulle vi på nån festival och precis när jag ska hem och packa så börjar min lägenhet brinna i Uppsala, de jag får med mig ut från lägenheten är diverse toaletartiklar. Så vi sitter utanför min lägenhet i en bil och ser hur den brinner ner men men tydligen så hade jag ju mina toaletartiklar så vi kunde ju visst åka på festival.... tror sedan jag vaknar.

Ja så har vi någon drömtolkare så kan den gärna tyda dessa och ge mig en liten inblick i hur det står till i mitt huvud. Själv tror jag på att det har blivit lite mycke tv-spel nu de senaste dagarna, kanske ska hålla mig ifrån detta så jag kan sova på nätterna :)  

Vackans band och skiva - Raised Fist  "Sound of the Republic"
(Jag kommer aldrig att tröttna)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha hmm - jag tror att dina drömmar betyder att du vill åka till amazonas och skaffa en het brud på vattenscoter, komma över din höjdrädsla genom att spruta in adrenalin i kroppen, samt
bli brandman;-P Mvg på det??

2007-09-13 @ 18:54:23
URL: http://elina85.blogg.se
Postat av: Danne

Varför slutas jag inte förvånas?

2007-09-13 @ 19:19:42
URL: http://danne82.blogg.se
Postat av: Skepparn

Haha!! ett självklart MVG på den drömtolkningen :)

2007-09-13 @ 22:58:11
URL: http://skepparn81.blogg.se
Postat av: Peter

Haha... skönt att du fick med toaprylarna i alla fall. Man känner sig nog jäkligt nöjd när man sitter på trottoarkanten utanför det brinnande infernot till lägenhet med en räddad tandkräm och nagelsax.
Rot´n´roll

2007-09-15 @ 11:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0