Tenta plugg, DJ och nykter

Japp då var de time för lite helg och bryter alla mönster denna helg och kör en nykter helg, buuuuu....
Det finns dock ganska rimliga skäl till detta och det är dels tenta plugg som kommer pågå under hela helgen samt att Trubaduren och jag ska DJ:a hela helgen. Men men i all ära så kanske de hinner slinka ner lite öl på lördag kväll/natt, måste ju firas att en betald helg har stundat.  
Hörde jag att någon skulle donera pengar till mitt konto så jag kan åka på en Åre resa? Ropa så får du konto nr.
Kom ihåg att det går till välgörenhet i sann "Göra Marcus full under en Åre resa som sent ska glömmas" 

     

1 Trubaduren "pluggar"
2 Mer plugg
3 och åter mer plugg


Kommentarer
Postat av: Danne

att dricka öl på lördag natt, känns ju verkligen som en vit helg...

2007-10-26 @ 18:19:22
URL: http://danne82.blogg.se
Postat av: Danne

ska vidarebefodra informationen till ärka omgående, så han vet vad han har för "mission" i skell-hell! haha, en lång resa kräver en lång planering...

2007-10-28 @ 13:17:20
URL: http://danne82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0