Stockholm, Uppsala och en 48 timmars kryssning i fest

Fick en betald hemkomst av skolan pga att vi skulle på studiebesök i Stockholm. Självklart tar man alla flugorna i en smäll och åker hem till Uppsala samtidigt. Kan nog inte bli mer nöjd över helgen som varit, en liten förfest i Dannes näste med en bunt av hans vänner, mycket trevligt. Eftersom jag närmar mig mina 30 år så fick de bli Flustret som stod för underhållningen på kvällen och mycket nöjd med de. 
Lördagen gick i samma tecken och inte en dålig kväll där heller, bra skönt att komma hem ibland. 

Men nu är de tillbaka i SkellHell och det är skönt de med :) börjar få lite kärlek till denna stad i norr nu efter 2 år.....

Har ivarjefall lagt ribban för vart jag kommer att jobba om 1 år.... EMA/Eventum, flådigare får man leta efter :) 

                                                                 

Bild två är snodd ur Jossans facebook, hoppas det var ok? :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Klart att det var ok! ;)

2007-10-10 @ 20:23:39
URL: http://www.jdlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0