Göteborg

Ångesten börjar långsmat krypa upp längs ryggraden. Ska åka till Göteborg på fredag och nu ser läget ut så här: Har ingen sovplats för mig och 2 st till under de 2 dagar som vi ska tillbringa i Göteborg, har kanske tappat en bil av två som skulle ta oss ner, ingen biljett är köpt ännu så det ser inte så bra ut detta. Min mor brukar anklaga mig för att jag kanske planerar lite sent och ser lite för optimistiskt på saker och ting, det löser sig inställningen, men nu börjar man bli lite orolig. När man börjar gräva långt ner i kontaktlistan till ex flickvänner som man inte helst vill bo hos så har de gått långt. Men men de kanske ordnar sig detta, det är ju 2 dagar kvar :)

Kommentarer
Postat av: Danne

HAHAHAHAHAHA!!!! Mackan har börjat blogga!!! Tungt! Och göteborg, när man börjar ringa gamla ex, då är det rätt illa....:P du förresten, vi måste boka in en dag med din bror på grönan, har pratat med vurpen, och de va okey för honom, onsdag 11 kanske? jonte ville veta vilken dag vi drar dit. hörs!

2007-06-28 @ 01:55:22
URL: http://danne82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0