Karlstad

Ja då var man hemma från en helg full av händelser i Karlstad men det är väl som man brukar säga om olika städer, de som händer i Karlstad stannar i Karlstad :)
Vid 15 tiden i fredags satt vi oss i bilen och börja rulla mot våran destination och efter en färd på ca 28 mil full av nära dödenupplevelser och pisspauser så kom vi äntligen fram till hotellet. Fredagen gick sedan ut på att supa ikapp de man missat pga att man fick lov att köra den sista biten och sedan utgång i fullt ös.
Vaknar upp lördag med en dos av bakfylla och ångest :) tar del av den underbart goda hotellfrukosten och tack vare de soligavädret var det inte svårt att komma i stämmning till ytterligare en kväll av fylla och denna gång uteblev ångesten :) 
Det är inte dumt att komma till ett ställe och se att det är över 60 % flickor som styr upp stället :) de tackar vi för....

En summering av helgen är att man kan faktiskt slänga med pistolerna när man får kontakt med flickor, Pär är en stor förebild för detta samt att allsång på hotellrummet är inte överskattat, Rihannas "Umbrella" kan jag faktiskt dansa mina Justin T moves till, man kan bli betuttad i flickor på cyklar, jag har tydligen lite små problem med att snarka när jag är full :) och till slut Karlstad är absolut att räkna med till nästa år, det kommer bli en årlig rit att ta sig dit.

Ett slutligt rop går ut till tjejen på cykeln i kön på kebabhaket i fredags, det är sant jag älskar nog dig.   


        

1 Bror på guran
2 Bring the horns
3 Ett försök att få lite kärlek av Pär
4 Lite sliten Danne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0