Helg

Då var ännu en helg avstökad och vilken helg :)  Började i fredags med lite födelsedags förfest hos den mycket söta Nina :) otroligt trevligt och att träffa lite nya ansikten är aldrig fel.
Lördagen gick till att förbereda den middag som jag skulle bjuda på, fin besök från bror o Co. Kvällen fortsatte i festandets tecken med ytterligare människor som staplade in genom dörren. Bror som klättrar över 30 strecket  kastar in handduken klockan 23:30, man kan tydligen inte dricka när man blir äldre (eller så är man lite för glad i spriten)  :) hehe.... Själv var man väl hemma vid 03-04 med en Max bag full med fylle mat, får tränas bort under veckan.

Hur som haver var det en otroligt skön helg och nu är man inte så lite sliten, ångest inför att jobba imorgon vill inte gå upp klockan 06:00. Varför kan man inte ligga på soffan i lugnet och tjäna pengar på de?   

Helgens konversation:   - Hej! Min kompis tycker du är snygg hon skulle vilja prata med dig 
                                            - Trevligt, det kan vi ordna.
                                            - Vänta, du är drogad!!?? Vad tar du?
                                            - Ööhhh, nej!! Inget
                                            - A ha bra, du har så stora pupiller
                                            - Ok, jo det är mörkt ute kan vara de
                                            - Jaaa då förstår jag
Detta var otroligt komiskt i stunden, kanske inte vart lika roligt när man skrev ner de men men.....

Helgens insikt: Nej jag är inte bra på engelska när jag är full, måste sluta tro de.

Kommentarer
Postat av: maria

Haha! Även om det kanske var roligare då så lät det ändå roligt nerskrivet, hehe. Kul!

2007-07-09 @ 15:05:03
Postat av: Danne

Konversationen får mig osäkt att tänka på "krullet"...och NU är min blogg oxå uppdaterad. jag har ju semester, jag har annat o stå i :P

2007-07-11 @ 12:12:22
URL: http://danne82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0