Göteborg i mitt hjärta

Ja då var man hemma efter en otroligt trevlig helg i Göteborg. Vilken stad vilken stad :)  Efter att vi kört bil i ca 6 timmar så kom vi äntligen fram till våra hotell där förfestandet fick sätta igång illa kvickt. Boka in kl 22 på hotellet med Peter väntandes i sängen (dock påklädd, han hade kommit dit lite tidigare än oss andra) och 23 var vi på väg ner på Göteborgs gator med kroppen fylld av livets dryck. Kvällen fylldes av trevligt sällskap samt kändis mingel utöver de vanliga :) bilderna förtäljer mer.

Lördagen började med en dyr lunch på Pizza Hut ( trodde inte de kunde vara dyrt där) sen bar det av mot Frihamnen och glassa sig i all den hårda musik som pumpades ut. Solen mitt på himmeln och 11 000 förväntansfulla människor, MetalTown kommer föralltid att vara nått att räkna med varje sommar.  Jag kommer aldrig att sluta förvånas över den energi och spelglädjen som Raised Fist står för, jävlar så bra de var. Marduk, Machine Head, Slayer mm otroligt bra. De enda minuset under helgen stod jag själv för och det vara att tappa min röst kl 18 på lördagen, inte kul o skriva meningar som man ska säga till folk på telefon.
Vart en tidig kväll i lördags men men hade en lysande helg.

                   
In Flames o jag               Raised Fist              Peter o Martin myser     Raaised Fist

Kommentarer
Postat av: camilla

Härligt att du är back in business doin' bloggin', en comeback som heter duga! Maria måste vara stolt eftersom Göteborg är det stora bloggämnet hittils! Ha det gött och snälla se till att Irene o Maria inte vandaliserar Malins lägenhet i helgen, om du ska dit dvs... Skepp ohoj!

2007-07-05 @ 09:49:19
URL: http://seedstreet154.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0