Frestelser, kjoltyg och heroin

Ännu en vecka påbörjad och regnet de öser ner, nog för att man jobbar så är inte allt för tårögd för de. Då har vi en onsdag imorgon och onsdag är ju som bekant "lill lördag" och vet inte riktigt hur man ska kunna hålla sig från att inte falla ner i de glada träsket av allt festande, men ska göra mitt bästa. Får skylla på att det kommer gå nog med pengar i helgen när de bär av mot Karlstad.
Varför åker man till Karlstad på sommaren? Ja inte vet jag men kan ha att göra med att det går ett hundraårigt ryckte att det ska vara mycke kjoltyg där nere :)  får väl åka ner och leka "brat" och se vad man får eller så kan jag ju bara vara den rockstjärna jag är och se hur de går :) 

Har även fastnat i ännu ett internetträsk, som att inte myspace.com skulle vara nog så sitter man på Facebook också. Har inte riktigt greppa denna site ännu så får se om man blir långvarig, tycker dock att myspace är ett bättre alternativ eftersom musik är de som styr mitt liv.

Veckans musiktips: The Heroin Diaries - Nikki Sixx
Veckans boktips: The Dirt - Confessions of the World´s Most Notorious Rock Band 




This is just a courtesy call.......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0