Bullit

Japp då var man lite bakis idag..... Ska aldrig mer gå ner på stan och dricka "en öl" och tro att det blir en öl för att sedan tro att jag ska kunna jobba dagen efter. Gick ner på stan igår för att ta en öl på Bullit med Pär och Danne, denna öl vart  sedan 6-7 öl och en fylla började sakta att ta över min kropp. Vaknar upp imorse 06:00 av väckarklockan och mår väl inte så där jätte bra, duschar och tänker "jag lägger mig på sängen o sträcker ut mig lite" 08:00 vaknar jag igen och inser att jag somnat och försovit mig, med svansen mellan benen får jag ta mig till jobbet och även ta fram mina hundögon så utskällningen blir lite mindre :) 

Jaja trevligt var de igår men som sagt nu är de slut på vardagsfestande, fester är till för fredag och lördaga.
Nu blir det gymet för att träna bort lite ångest och ölrester som finns kvar i kroppen samt måste göra nått åt min blekhet, ser inte mycket sol när man jobbar.  

Puss på er

Kommentarer
Postat av: maria

Göteborg är det stora bloggämnet här ser jag! Härligt :) Haha, försova sig är ju inte roligt alls, när det gäller en själv dvs! Grattis igen!

2007-07-08 @ 17:16:03
URL: http://seedstreet154.blogg.se
Postat av: Anna

Hah... jadu, den där missen har man vart med om. Lärde mig under den tid jag festade som mest (det är myyyycket lugnare nu) att det nästan är bättre att inte lägga sig alls. Vad det sedan säger om mig under den tiden vill jag nog inte veta... hade ett dött jobb!!!

2007-07-09 @ 18:48:19
URL: http://asomianna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0