Städ, Nedräkning, Magnum P.I.

Håller i stundens hetta på att städa ur min lägenhet och kan nog komma på roligare saker att göra en onsdags kväll men men nya hyrsgäster på fredag så det är ett ont måste.
Har dock inga trevliga konversationer från helgen då den spenderades (mot min vilja) i nykterhetets tecken, har nog inte hänt på ja du kan inte räkna på mina fingrar ens.
Nedräkningen till helgen håller jag mer koll på :) ca 1,5 dag kvar tills festandet är igång :) Helgen bjuder på en hej då fest arrat av mor och far för sonen som ska för sista gången ta sig norr ut och kämpa sig igenom ett sista år i Skellefteå. Lördagen bjuder på en födelsedagsfest i 1982 tema och hoppas bara att jag får tag på ett plan som går på söndag och inte lördag så jag kan dra på mig en härlig kostym dedikerad 80-talet samt få användning av min baj-korv alla Magnum P.I. (Tom Selleck) stil som jag sparat på överläppen (ser förjävligt ut,rör mig inte ute i onödan). 

Veckans musiktips: JT

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0