Göses

Idag är det en bra onsdag, solen har stegat mest hela dagen och det är mitt i veckan kan inte bli mycket bättre. Gårdagen var inte dålig den heller, var ut med Tutan (våran otroligt stilfulla lilla motorbåt)  i Mälaren och fiskade, drog dock inte upp nått själv men Minken fick gös, gädda och abbore. Jag kan ju inte bli bitter för de måste bara kolla över min fisketeknik och börja tänka mer som en fisk. Annars händer det inte mycket i mitt lilla camp, onsdag idag och de kommer väl innebära att man ska ner på stan och ta sig en liten öl :) lärt mig jobba bakis nu så de får nog bli så. 


Veckans tv-serie - Scrubs
Månadens tv-serie - Scrubs
Årets tv-serie - Scrubs
Årets händelse - Att Scrubs finns ( har fått mig på otroligt bra humör de senaste året )

Ett sista rop går ut till My Chocolate Bear/ Brown Bear -  Franco N 


"I rummet hörs ljudet av en öl som öppnas"
Ooo nu var det time att avsluta, koncentrationen gick plötsligt över mot min öl som nu står här och är kall och har som en frostig hinna över sig och bara vill att mina läppar ska kyssa dess hals......    (snudd på porr där ett tag)  

     
                                       Minken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0